• Starting today August 7th, 2024, in order to post in the Married Couples, Courting Couples, or Singles forums, you will not be allowed to post if you have your Marital status designated as private. Announcements will be made in the respective forums as well but please note that if yours is currently listed as Private, you will need to submit a ticket in the Support Area to have yours changed.

• CF has always been a site that welcomes people from different backgrounds and beliefs to participate in discussion and even debate. That is the nature of its ministry. In view of recent events emotions are running very high. We need to remind people of some basic principles in debating on this site. We need to be civil when we express differences in opinion. No personal attacks. Avoid you, your statements. Don't characterize an entire political party with comparisons to Fascism or Communism or other extreme movements that committed atrocities. CF is not the place for broad brush or blanket statements about groups and political parties. Put the broad brushes and blankets away when you come to CF, better yet, put them in the incinerator. Debate had no place for them. We need to remember that people that commit acts of violence represent themselves or a small extreme faction.
  • We hope the site problems here are now solved, however, if you still have any issues, please start a ticket in Contact Us

My Italian Prayers

Status
Not open for further replies.

GraceInHim

† Need a lifeguard? Mine walks on water †
Oct 25, 2005
18,636
924
MA
✟24,206.00
Faith
Christian
Marital Status
Single
Politics
US-Others
The only ones I learned and know by heart.. since reverting, still learning the English :sorry:

Ave Maria piena di grazia, il Signore è con te. Tu sei benedetta tra le donne e benedetto è il frutto del tuo seno Gesù. Santa Maria, Madre di Dio, prega per noi peccatori, adesso e nell'ora della nostra morte. Amen

GraceInHim

Oct 25, 2005
18,636
924
MA
✟24,206.00
Faith
Christian
Marital Status
Single
Politics
US-Others
Gloria al Padre
Gloria al Padre e al Figlio e allo Spirito Santo. Come era in pricipio, e ora e sempre nei secoli dei secoli. Amen.

Salve Regina
Salve, Regina, madre di misericordia, vita, dolcezza e speranza nostra, salve. A te ricorriamo, noi esuli figli di Eva; a te ricorriamo gementi e piangenti in questa valle di lacrime. Orsù dunque, avvocata nostra, rivolgi a noi quegli occhi tuoi misericordiosi. E mostraci dopo questo esilio, Gesù, il frutto benedetto del tuo seno. O clemente, o pia, o dolce Vergine Maria.

:crossrc:

Upvote 0

GraceInHim

Oct 25, 2005
18,636
924
MA
✟24,206.00
Faith
Christian
Marital Status
Single
Politics
US-Others
Angelo di Dio
Angelo di Dio, che sei il mio custode, illumina, custodisci, reggi e governa me, che ti fui affidato dalla pietà celeste. Amen.

Eterno riposo
L'eterno riposo dona a loro, o Signore, e splenda ad essi la luce perpetua. Riposino in pace. Amen.

Credo
Io credo in Dio Padre onnipotente, Creatore del cielo e della terra; e in Gesù Cristo, suo unico Figlio, nostro Signore, il quale fu concepito di Spirito Santo, nacque da Maria Vergine, patì sotto Ponzio Pilato, fu crocifisso, morì e fu sepolto; discese all'inferno; il terzo giorno risuscitò da morte; salì al cielo, Siede alla destra di Dio Padre onnipotente, di là verrà a giudicare i vivi e i morti. Credo nello Spirito Santo, la santa Chiesa cattolica, la comunione dei santi, la remissione dei peccati, la risurrezione della carne, la vita eterna. Amen.

Upvote 0

GraceInHim

Oct 25, 2005
18,636
924
MA
✟24,206.00
Faith
Christian
Marital Status
Single
Politics
US-Others
O Gesù, pieno di grazia e di carità e vittima per i peccati, che, spinto dall’amore per le anime nostre, volesti morire sulla croce, io ti prego umilmente di glorificare, anche su questa terra, il servo di Dio, San Pio da Pietrelcina che, nella partecipazione generosa ai tuoi patimenti, tanto ti amò e tanto si prodigò per la gloria del Padre tuo e per il bene delle anime. Ti supplico perciò di volermi concedere, per la sua intercessione, la grazia……,che ardentemente desidero.

Upvote 0

GraceInHim

Oct 25, 2005
18,636
924
MA
✟24,206.00
Faith
Christian
Marital Status
Single
Politics
US-Others
Angelo di Dio
Angelo di Dio, che sei il mio custode, illumina, custodisci, reggi e governa me, che ti fui affidato dalla pietà celeste. Amen.

Eterno riposo
L'eterno riposo dona a loro, o Signore, e splenda ad essi la luce perpetua. Riposino in pace. Amen.

Credo
Io credo in Dio Padre onnipotente, Creatore del cielo e della terra; e in Gesù Cristo, suo unico Figlio, nostro Signore, il quale fu concepito di Spirito Santo, nacque da Maria Vergine, patì sotto Ponzio Pilato, fu crocifisso, morì e fu sepolto; discese all'inferno; il terzo giorno risuscitò da morte; salì al cielo, Siede alla destra di Dio Padre onnipotente, di là verrà a giudicare i vivi e i morti. Credo nello Spirito Santo, la santa Chiesa cattolica, la comunione dei santi, la remissione dei peccati, la risurrezione della carne, la vita eterna. Amen.

Upvote 0

GraceInHim

Oct 25, 2005
18,636
924
MA
✟24,206.00
Faith
Christian
Marital Status
Single
Politics
US-Others
Ti adoro, mio Dio, e ti amo con tutto il cuore. Ti ringrazio d'avermi creato, fatto cristiano e conservato in questo giorno. Perdonatemi il male oggi commesso, e se qualche bene ho compiuto, accettalo. Custodiscimi nel riposo e liberami dai pericoli. La tua grazia sia sempre con me e con tutti i miei cari. Così sia.
Pater, Ave, Gloria, Credo Atti di fede, speranza, carità; poi un breve esame di coscienza e l'Atto di dolore.

Upvote 0

GraceInHim

Oct 25, 2005
18,636
924
MA
✟24,206.00
Faith
Christian
Marital Status
Single
Politics
US-Others
An individual strand of gold on a bracelet is fairly strong. If you take two or more strands and braid them together the combined strength is much greater.
Those who are in the body of Jesus are like individual strands of gold. They have their own gifts and talents. They express God's Love in a unique way. As we bond with our brethren we form spiritual oneness with them. This gives strength when faced with adversity.

We should be an example to our fellow brethren. Jesus set an example for us to follow. In so doing, we will be strengthening ourselves and our brethren. After all, each child of God is part of Jesus. When we are strengthened, our fellow brethren are also strengthened. Obtain the strength of Love and strengthen one another.
John 21:15 - When they finished eating, Jesus said to Simon Peter, "Simon son of John do you Love Me more than these?" He answered, "Yes, Lord, You know that I Love You." Jesus said, "Feed my lambs."
Prayer: Dear Father as I am given, let me also give; with great affection and compassion and Love. :crossrc: :prayer: :crossrc: Amen

Upvote 0
Status
Not open for further replies.